Home Clinica Preturi operatii Galerie foto Galerie video Impresii Contact

Puterea de a transforma!
Rinoplastia

INFORMATII GENERALE
Rinoplastia este una dintre cele mai solicitate operaţii. Rinoplastia este o tehnică chirurgicală care restructurează şi redă forma naturală a nasului prin repararea sechelelor unor traumatisme sau corectarea posibilelor deformări ereditare.

CE PACIENTI POT BENEFICIA DE RINOPLASTIE?
Rinoplastia se poate face în scop pur estetic. Rinoplastia poate imbunătăţi înfăţişarea şi încrederea în sine.

RISCURILE OPERATIEI

Nu exista operaţie care să nu implice un risc. Când operaţia este facută de un chirurg experimentat, complicaţiile sunt rare şi de obicei minore.

INDICAŢII PREOPERATORII
- aceleaşi ca la celelalte operaţii.

INTERVENTIA CHIRURGICALA
Rinoplastia se face sub anestezie generală sau sub anestezie locală combinată cu o anestezie intravenoasă uşoară. Operaţia durează aproximativ 1 oră, procedurile mai complicate putând dura mai mult.

RECUPERAREA

În primele zile postoperator, pacientul îşi poate simţi faţa umflată, cu edem şi echimoze în special la nivelul pleoapelor inferioare. În acest caz, trebuie aplicate comprese reci care vor reduce evident această simptomatologie. Timp de 2 săptămâni trebuie evitate activităţile solicitante, care pot creşte tensiunea arterială.

CONCLUZII
- Rinoplastia realizează un echilibru estetic al feţei, rezultatul fiind creşterea încrederii în propria persoană.

Galerie foto - Rinoplastia
Doctor Viorel Cotea - 34 de ani de chirurgie estetica